Black Moustache

sunnuntaina, maaliskuuta 4

Kyllä mä ehdin elämään ei mul oo kiire mihinkään, huominen saa mua odottaa vielä hetken

Niinku sanoin ni mun PITI olla loppu päivä vaan kotona mut tuliki äkkilähtö heseen. Sielt oli sit ihan pakko ostaa toi Robin ateria joka sisältää Robinin levyn. Oon kuunnellukki sitä nyt koko illan eikä oo oikeesti hassumpi levy vaik noi jotku sanat onki nyt vähän ehk hupsui. Tuli kans innostus siivoo ja laittaa jotai uutta huoneeseen, ni aloin tulostaa noit pikkukuvii. Otin koneelta kaikkii kuvii mis oon mun kavereitten kans ja tein niist tollasen kollaasin seinälle(:
<3ella

4 kommenttia:

  1. hienoja kuvia paitsi robin hyi että :D XD

    VastaaPoista
  2. elllaaaa hyi toi mun kuva joku 2009.... et sit tuoreempaa löytäny:D laita joku muuuu:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no ei oo ees mikää hyi ku ihan nättinä olet siinä (:

      Poista