Black Moustache

tiistaina, marraskuuta 15

Find out how to love, kiss and hug, how to roll together

Päätin nyt tehä ton äskisen kuvapostauksen jälkee viel tällasen nopeen postauksen näist muutoksist mun huonees. Sain vihdoi aikaseks tehä mulle tollasen ns. meikkipöydän tohon sängyn eteen. Oon tarvinnu sellast jo pitkää ettei työpöytä ois aina iha sotkune ja meikkien peitos. Saa vaa nähä et miten hurjasti mä riehun yöl ettei noi kamat ois aamul pitkin lattioit(:
tollaset koukutki on pitäny laittaa jo kauan seinälle ja nyt ne on siinä, tosin väliaikasesti vaan sinitarralla ku en ihan viitti tähän aikaan alkaa mitää seinii vasaroimaa.
Jep, et semmosta. Tänään hän mä en sit oo muuta tehnykkään ku tota mun huonetta ja huomen taas korsoon ja kattoo sit mitä loppuviikost. En tuu varmaa pahemmin postailee nyt täl viikol ellei sattuis tapahtuu jotai jännää, paitsi et pitäs saada aikaseks kuvata niit kirppis vaatteit mist mainitsin tos aijemmin:)
<3ella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti