Black Moustache

torstaina, heinäkuuta 28

Never say forever

Mmoi! Eli tänää sain sit vihdoi aikaseks käydä kattoo sen uusimman Harry Potterin Annin kans. Tykkäsin kyl täst viimesimmäst osast mut silti lemppari osa/osat kaikist Harry Potter leffoist on se kakkonen ja nelonen:) Ja tämmöset vaattet tällä kertaa päällä:


Nyt ku olin yksin himas tänää ja eile ni tuunasin viite asti aamuyöst mun seinää. Eli alunperin oli tarkotus maalata toi ruma keltanen väri valkoseks mut sit maali oliki vanhentunu eikä pystyny maalaa.. Joten, koska halusin sen jotenki peittoo ni aloin leikkailee lehist kuvii + julisteit ja laittelin seinän täytee niitä. Tulihan tost aika värikäs mut ite oon kyl tyytyväine lopputulokseen:) Jotai tos on mitä vois viel parennella mut loppu lehet kesken ni ehkä sitte joskus jos löytyy jotai sopivaa jostain.
Mutsi käväs muuten mökiltä tullessaan ikeas ja toi mulle mun kauan odotetun uuden sängyn, jess. Se edellinen oli semmone joku vanha sairaala sänky josta en ainakaa mun huoneessa tykänny. Ehkä se sit sopii tonne mökille mihin se nyt joutu.
siin nyt on yhest kohtaa vähä lähempi kuva.
<3ella
Chris Brown ft. Justin Bieber - Next 2 You

1 kommentti:

  1. Arvostelu: Ihastuin tohon bannuun! Se on tosi ihana^^ Blogin taustaväristä en hirveästi tykkää, sillä valkoinen on melko kulutettu väri blogeissa. Vihreät linkit toi kuitenkin hieman piristystä ulkoasuun. Tekstiä oli kiitettävä määrä ja kuviakin oli jonkin verran. Osa oli kuitenkin hieman huonolaatuisia.
    Arvosana: 9-

    VastaaPoista